Klientų aptarnavimo tarnautojai

Klientų aptarnavimo tarnautojai bendrauja su klientais, atlikdami pinigines operacijas, organizuodami keliones, suteikdami klientams informaciją, organizuodami susitikimus, dirba telefonais skirstikliais, taip pat atlieka apklausas ar pildo paslaugų gavimo paraiškas. Kompetentingam daugumos šio pagrindinio pogrupio profesijų darbui reikia įgūdžių, priskiriamų antrajam ISCO kvalifikacijos lygmeniui.
Pagrindinės šio pagrindinio pogrupio darbuotojų atliekamos užduotys: piniginių operacijų bankuose, pašto skyriuose, lažybų ir azartinių lošimų įmonėse atlikimas ar kelionių organizavimas; klientų prašomos informacijos teikimas ir susitikimų organizavimas; telefonų skirstiklių valdymas, lankytojų pasveikinimas ir priėmimas; respondentų apklausa; pokalbiai su paraiškų gauti paslaugas teikėjais.

Šio pagrindinio pogrupio profesijos skirstomos į tokias grupes:

421 Kasininkai ir giminiškų profesijų tarnautojai

422 Klientų informavimo tarnautojai