Klientų informavimo tarnautojai teikia ar gauna informaciją, susijusią su kelionių organizavimu, organizacijos gaminių ar paslaugų apibūdinimu, svečių ir lankytojų registravimu ir pasitikimu, susitikimų organizavimu, telefono skambučių perjungimu, informacijos rinkimu iš apklausų respondentų ar paraiškų gauti paslaugas teikėjų, asmeniškai, telefonu ar tokiomis elektroninėmis priemonėmis, kaip elektroninis paštas.
Pagrindinės atliekamos užduotys: kelionių maršrutų rengimas, kelionių bilietų ir viešbučių užsakymas klientams; klientų, pacientų ir lankytojų pasitikimas ir priėmimas; svečių apgyvendinimo registravimas; informacijos apie organizacijos prekes, paslaugas ar politiką teikimas; susitikimų organizavimas; darbas telefonu skirstikliu; pokalbiai su apklausų respondentais ir paraiškų teikėjais, siekiant nustatyti jų tinkamumą.
Šios grupės profesijos skirstomos į tokius pogrupius:
4221 Kelionių konsultantai ir tarnautojai
4222 Nuotolinio klientų informavimo tarnautojai
4223 Telefonų skirstiklių operatoriai
4224 Viešbučių registratoriai
4225 Atsakymų į užklausas ir informavimo tarnautojai
4226 Klientų priėmimo tarnautojai, atliekantys bendras funkcijas
4227 Apklausų atlikėjai
4229 Kitur nepriskirti klientų informavimo tarnautojai