Pardavimo, rinkodaros ir plėtros vadovai

Pardavimo, rinkodaros ir plėtros vadovai planuoja, organizuoja, kontroliuoja ir koordinuoja įmonių ir organizacijų arba įmonių, teikiančių reklamos, viešųjų ryšių, mokslinių tyrimų ir plėtros, pardavimo ir rinkodaros paslaugas kitoms įmonėms ir organizacijoms, reklamos, viešųjų ryšių, mokslinių tyrimų ir plėtros, pardavimo ir rinkodaros veiklą ir jai vadovauja.
Pagrindinės atliekamos užduotys: reklamos, viešųjų ryšių, gaminių kūrimo, pardavimo ir rinkodaros politikos krypčių ir planų rengimas ir įgyvendinimas konsultuojantis su kitais vadovais; vadovavimas naujų gaminių iniciatyvų plėtrai ar moksliniams tyrimams; rinkodaros, viešųjų ryšių ir reklamos kampanijos; pardavimo, gaminių asortimento, klientų aptarnavimo standartų ir prekybos metodų, platinimo politikos nustatymas ir vadovavimas šiai veiklai; kainų nustatymas ir kredito sąlygų numatymas; biudžeto sudarymas ir valdymas, išlaidų kontrolė siekiant užtikrinti veiksmingą išteklių naudojimą; darbuotojų atrankos, mokymų ir veiklos priežiūra; atstovavimas įmonei ar organizacijai renginiuose, prekybos parodose ir kituose forumuose.

Šios grupės profesijos skirstomos į tokius pogrupius:

1221 Pardavimo ir rinkodaros vadovai

1222 Reklamos ir viešųjų ryšių srities vadovai

1223 Mokslinių tyrimų ir plėtros vadovai

Leave a Reply