Pardavimo, rinkodaros ir viešųjų ryšių specialistai

Pardavimo, rinkodaros ir viešųjų ryšių specialistai planuoja, rengia, koordinuoja ir įgyvendina informacijos sklaidos programas, siekdami reklamuoti organizacijas, prekes ir paslaugas, taip pat atstovauja įmonėms, parduodančioms įvairias technines, pramonės, medicinos, farmacijos ir ITR prekes bei paslaugas.
Pagrindinės atliekamos užduotys: rinkos tyrimų užsakymas ir vykdymas, jų rezultatų analizė, taip pat reklamos, rinkodaros ir viešųjų ryšių veiklos planavimas; verslo augimo ir plėtros skatinimas nustatant rinkodaros tikslus, politikos kryptis ir programas bei juos vykdant; viešinimo kampanijų planavimas ir organizavimas; rašytojų, fotografų, iliustruotojų ir kitų specialistų pateiktos medžiagos vertinimas ir atranka, siekiant palankios viešosios nuomonės; žinių apie darbdavio ir konkurentų prekes ir paslaugas, taip pat rinkos sąlygas įgijimas ir atnaujinimas; klientų poreikių vertinimas ir aiškinimas jiems apie prekes ir paslaugas bei jų demonstravimas; lankymasis nuolatinių ir galimų klientų įmonėse, siekiant nustatyti rinkodaros galimybes ir jomis pasinaudoti; kainų ir paskolos terminų nustatymas ir derybos dėl jų, sutarčių sudarymas.

2431 Reklamos ir rinkodaros specialistai

2432 Viešųjų ryšių specialistai

2433 Technikos ir medicinos sričių pardavimo (išskyrus informacinių technologijų ir ryšių paslaugų pardavimą) specialistai

2434 Informacinių technologijų ir ryšių paslaugų pardavimo specialistai

Leave a Reply