Pardavimo ir rinkodaros vadovai planuoja, koordinuoja įmonės ar organizacijos arba įmonės, teikiančios pardavimo ir rinkodaros paslaugas kitoms įmonėms ir organizacijoms, pardavimo ir rinkodaros veiklą ir jai vadovauja.
Atliekamos užduotys:
(a) specialių pardavimo ir rinkodaros programų, pagrįstų pardavimo duomenimis ir rinkos vertinimais, planavimas ir organizavimas;
(b) kainoraščių sudarymas, nuolaidų ir pristatymo sąlygų, pardavimo skatinimo biudžeto, pardavimo metodų, specialiųjų skatinamųjų priemonių ir kampanijų nustatymas;
(c) veiklos ir administracinių procedūrų, susijusių su pardavimo ir rinkodaros veikla, nustatymas ir vadovavimas joms;
(d) vadovavimas už pardavimą ir rinkodarą atsakingų darbuotojų veiklai ir jos valdymas;
(e) įprastinės veiklos planavimas ir vadovavimas jai;
(f) biudžeto sudarymas ir valdymas, išlaidų kontrolė siekiant užtikrinti veiksmingą išteklių naudojimą;
(g) darbuotojų atrankos, mokymų ir veiklos priežiūra;
(h) atstovavimas įmonei ar organizacijai pardavimo ir rinkodaros renginiuose, prekybos parodose ir kituose forumuose.