Reklamos ir viešųjų ryšių srities vadovai

Reklamos ir viešųjų ryšių srities vadovai planuoja, koordinuoja įmonių ir organizacijų arba įmonių, teikiančių reklamos, viešųjų ryšių ir visuomenės informavimo arba panašias paslaugas kitoms įmonėms ir organizacijoms, reklamos, viešųjų ryšių ir visuomenės informavimo veiklą ir jai vadovauja.

Atliekamos užduotys:

(a) įmonės ar organizacijos reklamos ir viešųjų ryšių veiklos planavimas, koordinavimas ir vadovavimas jai;

(b) derybos dėl reklamos sutarčių su klientais ar laikraščių redakcijų, radijo ir televizijos stočių atstovais, sporto ir kultūros organizacijomis ir reklamos agentūromis;

(c) informacinių programų, skirtų įstatymų leidėjams, žiniasklaidai ir plačiajai visuomenei informuoti apie įmonės ar organizacijos planus, pasiekimus ir nuostatas, planavimas ir valdymas;

(d) vadovavimas už reklamą ir viešuosius ryšius atsakingų darbuotojų veiklai ir jos valdymas;

(e) biudžeto sudarymas ir valdymas, išlaidų kontrolė siekiant užtikrinti veiksmingą išteklių naudojimą;

(f) veiklos ir administracinių procedūrų nustatymas ir vadovavimas joms;

(g) įprastinės veiklos planavimas ir vadovavimas jai;

(h) darbuotojų atrankos, mokymų ir veiklos priežiūra.